سایت شبکه پویا این کارتون را محصول کمپانی آمریکایی (Joe Murray Productions Inc) در سال 2007 معرفی میکند که در 60 قسمت 12 دقیقهای تولید شده است.
این دو شخصیت همجنس در کارتون «اردوگاه حیوانات» در تصاویری شبیه به مراسم ازدواج (با یکدیگر) به تصویر کشیده میشوند
ایالات متحده آمریکا مدتها است که به وسیله هالیوود توان زیادی را برای تبلیغ همجنسبازی در فیلمهای خود به کار گرفته است تا بتواند این عمل شنیع را عادیسازی و گسترش دهد؛ زیرا سینما و تلویزیون به عنوان یکی از پرنفوذترین رسانههای جهانی، با ترفندهای غیرمستقیم بهتر از هر رسانه دیگر میتواند بر روی عقاید و افکار مخاطب تاثیر بگذارد. حالا اگر مخاطب این نوع از رسانهها (سینما و تلویزیون) کودکان باشند، به طور قطع به دلیل حساسیت و آمادگی بالای ذهنی آنها برای پذیرایی دریافت اطلاعات، تاثیر دوچندان بر کودکان میگذارد و به پیریزی شالوده اعتقادی و فکری آنها به شدت کمک میکند.
به غیر سیستم آموزشی آمریکا که بحث معرفی همجنسبازی را از دبستان برای کودکان آن کشور آغاز کرده است، اما دستگاه فیلمسازی این کشور تحت عنوان «سرگرمی»، در بسیاری از تولیدات مربوط به مخاطب سنی کودکان، این موضوع همجنسبازی را به صورتهای گوناگون در مدیومهای مختلف به ویژه انیمیشنها مانند «یخ زده»، « تینکربل 2» و... تکرار میکنند تا بتوانند این طرز فکر را به کودکان القاء کنند و به تبع آن این طرز فکر (عادی سازی مسئله همجنسبازی) به نسل بعد منتقل شود و در نهایت این مطلب مورد قبول طیف عظیمی از جامعه قرار گیرد.
انیمیشن «یخ زده» محصول کمپانی «والت دیزنی»، به دلیل داشتن القائاتهمجنسبازی، مورد اعتراض برخی از شهروندان آمریکایی قرار گرفت
اما به ظاهر مسئولان انتخاب کارتون برای شبکه پویا یا ناظر پخش، متوجه اهمیت این موضوع نبودند و عوامل این شبکه با توجیه اینکه با تغییر دیالوگ در دوبله این سریال، اصل این ماجرا برای کودکان مخفی باقی میماند، اقدام به پخش این کارتون از این شبکه کردند. اما آیا کودکان هیچ تصویر دیگری از مدل ازدواج در فیلم یا سریالهای خارجی ندیدهاند که متوجه ازدواج در این کارتون نشوند؟
در ثانی، القای غیرمستقیم در ذات هنر وجود دارد و به طور قطع این روابط هرچند با تغییر دیالوگ اما به دلیل «داشتن تصویر» در ناخودآگاه ذهن کودک جای میگیرد.
و نکته آخر اینکه اگر الان حساسیت بالایی در مورد انتخاب کارتونها به دلیل وجود فراوان القای مفاهیم ضدارزشی در این تولیدات، از طرف مسئولان این شبکه وجود نداشته باشد، احتمال اینکه این دست از آثار در تلویزیون برای کودک ایرانی زیاد پخش گردد، بالا خواهد بود؛ در آن صورت تلاش خانوادههایی که به دلیل نگرانی از رشد ذهن کودک خود با مفاهیم کاملا غیرارزشی، اقدام به خرید ماهواره نکرده است، کمرنگ خواهد شد.